اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۴۳۶

وقتی ستاره سرشناس استقلال و پرسپولیس در فرودگاه از تیم ملی خط خورد!

وقتی ستاره سرشناس استقلال و پرسپولیس در فرودگاه از تیم ملی خط خورد!
تیم ملی فوتبال کشورمان که در سال ۸۷ تحت هدایت علی دایی قرار داشت برای برگزاری یک دیدار دوستانه عزم سفر به قطر کرد و قرار بود این مسافرت نوزدهم آبان انجام شود که انجام هم شد اما ساعاتی قبل از آن اتفاق بسیار عجیبی به وقوع پیوست. واقعه‌ای که موجب شد یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال کشورمان که سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس را هم دارد، دیگر به تیم ملی دعوت نشود.
۱۹:۳۲ - ۱۹ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

علیرضا نیکبخت واحدی یکی از ملی‌پوشان آن زمان ما در حالی به فرودگاه آمد که شرایط مناسبی نداشت و همین مسئله موجب شد علی دایی او را از فهرست مسافران دوحه خط بزند و از فرودگاه به منزل بازگرداند. البته قضیه از نگاه مدیران وقت فدراسیون دور نماند و به همین‌خاطر نیکبخت واحدی به کمیته انضباطی احضار شد. البته قضیه حل و فصل شد اما از آن زمان به بعد نیکبخت دیگر به اردوهای تیم ملی فراخوانده نشد و از جمع ملی‌پوشان کنار رفت.

هنوز هم بسیاری از کارشناسان معتقدند اگر علیرضا نیکبخت واحدی قدر خودش را بیشتر می‌دانست به یکی از ماندگارترین فوتبالیست‌های تاریخ کشورمان تبدیل می‌شد. نیکبخت در آن زمان بازیکن پرسپولیس بود اما مدتی بعد به استیل آذین پیوست و در سال‌های پایانی دوران فوتبال خود نیز دوباره به استقلال بازگشت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین